Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

My baby is back! *updated*

coretan Atin at 6:02 PM
Reactions: 
Assalamualaikum w.b.t

Hai kamu2.. ngah wat pe tuh? aku ngah meratah cokolat cadburry neh. nikmat dan lazat xterperi. aku nih kan hantu coklat. xhengat ke manis da, kalau dapat coklat tuh. sekejap jer leh abes sepapan tuh. erk, betol ke penjodoh bilangan utk coklat sepapan? gasak jerla kan. janji ko paham..hikhik.. erm, kete aku yang merah menyala tu dah balik ke smping aku da..hehe..2 mnggu kot duk dalam bengkel tuh. rindu.. rindu serindu rindunyaa~~!! aku kat die taw..sob..sob..terharu dia dah balik.. Alhamdulillah..sgt ouas hati dgn layanan bengkel tuh pd dia.. mmg puas hati..marveles tip top! aku bg 6 bintang...siap vacuum dalam kete aku tuh.. bersih berkilat cmpur polish lagi tuh... bahagian kemek kat depan tuh da tukar baru... no plat yg da ranap tukar baru.. yelah.. xkan nak tampal balik yg da patah 2 tuh..agak2 ar ko..haha... ha, cepat sume bayangkan imej baru kete aku.. imej 2011.. sbb baru ambek semalam.. mesti ko xsabar nak tgk kete aku kan? ha, yg pasti kenala tungggguuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! see ya...

Sambungan......

Saksikanlah perubahan pada myvi merah ni. adakah sebarang perubahan? terpegunkah anda? kihkih..
mmg terror kan abg2 bengkel tu wat keje kan? sama macam baru wa cakap lu. mantop.. terima kasih abg2 bengkel kerana telah menyempurnakan myviku ini. tp bile da elok ni takot sangat pisang berbuah 2, 3, 4 kali. takot sgt! huhuhu.. malang kan tidak dapat dihidu sebab dia xberbau.. hukhuk. so, i tak tahula nak prevent mcm mana. hanya bertawakkal sajela pada Allah dan jangan lupa baca Bismillah dan doa naik kenderaan sebelum memulakan perjalanan. (tp i xingat la doa tu). hukhuk.. ha, tgk. bila da myvi da baru, penggunaan kata ganti diri pun sudah bertukar kpd i.. kihkih.. wat2 xnampak sudahla yea.. erm, okla inila masa yang dinanti2... here we goes~!!



Wajah myvi merah dahulu kala sebelum ditimpa Tragedi Disember.
Sejurus selepas Tragedi Disember!
Wallah! setelah 2 minggu ditinggalkan bersama abg2 bengkel...saya puas hati! xsia-sia sy tnggu lame..=)

Kaler tetap menten tuh. merah menyala. ingat nak tukar kaler itam yang penutup depan tuh...hukhuk
 

0 omelan yang prihatin on "My baby is back! *updated*"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal