Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

Celcom Broadband!

coretan Atin at 1:29 PM
Reactions: 
Assalamualaikum w.b.t

apa habaq dek non suma? kak non x baek hari ni. rasa nak pegi tumbuk dinding jerk. ganas ini hari! ni sume gara-gara celcom monkeyband tuh.. nyampah2! hontouni baka!!! ha, kan da speaking jepun. maksud die kamu sgt2 baik..hahaha..ok, tipu jer tuh..  erk, taula tahun baru kan.. line op kos busy kan. tp xkanler sampai lem nak mam. siput pun x lem macam nih. hai, geram haku. ni bakal aku terminate jgk broadband ni satgi.. aku da lepas tempoh pantang da ngan celcom ni. maksud da tamat kontrak ler tuh.. so, boleyla aku terminate ko jauh2! xde sakit hati aku. tp sakit jgk nt da xley berblogging. xley jumpa kamu sume. jd, sy tgh berpikiran ingin menukar ke broadband yang lain. oh, sy akan pikirkan kerana celcom yang tidak memuaskan hati dan perasaan saya!! hokey meh? erm, nak tukar wimax ke, streamyx ke, hape ek? maxis mmg xde dalam senarai ek..hukhuk...Tp sy sayang broadband celcom ni. kenape slalu suka wat hal? kata coverage bagus la..tp kenapa dikau buat aku begini. bulan2 xmiss bayar taw. ok, tipu lagi. adala 2 bulan miss tp sy bayar balik kan?sy xsuka tgk hutang banyak2..kata kau..erm, so sy nak bg cadangan ni kepada celcom broadband. tolongla ek perbaiki jaringan jalur lebar ni agar sume pihak berpuas hati. kalau benda ni free, xde aku kisah. tp ni tiap2 bulan haku bayar RM78 semata-mata utk broadband neh.so, puaskan la hati pelanggan anda okey? huhuhu..walaubagaimanapun, saya masih sayang broadband saya..

 

3 omelan yang prihatin on "Celcom Broadband!"

~♥ Mawar ♥~ on January 1, 2011 at 11:51 PM said... [Reply]

mawar punye pon same lah.. bukan setakat kite je yg berdepan dengan masalah ni..ramai lagi.. so, sabar jelahh..

sugar2 kapas strawberry on January 2, 2011 at 1:54 AM said... [Reply]

kdg2..dia meroyan gak bb nih

Atin on January 4, 2011 at 5:52 PM said... [Reply]

cik mawar: selalu sgt dah sekarang.naek menyampah pon ade..hukhuk..

cik sugar2 kapas: mmg suka sgt meroyan die neh..hukhuk

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal