Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

Amy Adams!

coretan Atin at 2:14 PM
Reactions: 
Assalamualaikum w.b.t


She is cute, adorable, gorgeous, sweet and pretty! who is she? Amy Adams.
kenal tak Amy Adams? aku suka tgk die berlakon. apa? tak kenal ek.. tu, kat atas tuh ada gambar die. apa? xberapa familiar ek. then, watch this!ok, jom2 tgk beberapa filem yang membuatkan korang akan kenal.

Confessions of a shopaholic!

Enchanted!

Night at the museum!
ha, so skrg da kenal kan? mesti ramai jugak yang suka dia nih. hihi.. karakter yang die berlakon dalam ketiga-tiga filem kat atas nih mcm giller2 kan.. hihi.. tambah2 filem confessions of a shopaholic. mcm bdk2. haha.. aku ni ada persamaan dgn die taw. ce teka.. hikhik.. tgk nama die tuh sama kan nama bapak aku. Adam. ngehngeh.. ntah papela, just nak gtaw jer. aku suka Amy Adams!

 

0 omelan yang prihatin on "Amy Adams!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal