Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 8, 2011

Majlis Perkahwinan!

coretan Atin at 9:14 PM
Reactions: 
Assalamualaikum w.b.t
Bersama pengantin perempuan yang cantik owh! terpegun saya...
nila gayanya bila sambil bersalam laga2 pipi sambil bercakap yea puan2!

Nila gayanya bila xnak mengaku pendek kan.. Sila jgn salah faham yea, pasangan pengantin tu berdiri diatas pelamin ok..
Sabtu kali ni aku berkesempatan utk menghadiri majlis perkahwinan sepasang kawan en.apip. aku anggap cam kwn aku gakla. sbb kenal jugak kan. Pengantin lelaki bernama Umar Ubaydah dan pengantin perempuan, Nurul Ain yg juga berasal dr Terengganu.. seorang yang peramah dan baik. hee.. so, bila en.apip mengajak aku pegi skali Majlis perkahwinan mereka, tanpa segan dan silunya, aku menurut.hehe.. aku suka sgt tgk kawan2 kawen diusia yang boleh dikatakan muda. 24 tahun masing2. macam tgk maen kawen2 jer. sbb muka xmatured pun. tehee~~ Kenduri tadi diadakan sebelah lelaki di Kg bt 8 Sijangkang. mengambil ms sejam utk sampai kesana. Pengantin mengenakan busana kaler merah menyala macam myvi aku tuh. cunnya korang! aku suka tgk kaler merah yg mcm myvi aku tuh. hehe... da la, dua-dua bagai pinang dibelah dua. sma cantik sama padan kan. tehee~~

 

0 omelan yang prihatin on "Majlis Perkahwinan!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal