Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

Kenangan sepahit hempedu!

coretan Atin at 5:31 PM
Reactions: 


Tarikh: 16 Disember 2010
Masa: 10.30 pagi
Tempat: Traffic light depan hotel concorde

Shah Alam, 16 dis. berlaku satu perlanggaran diantara sebuah myvi merah kepunyaan blogger dan juga sebuah wira aerobec (xtau eja) kira-kira pukul 10.30 pagi waktu malaysia. Kemalangan yang mengakibatkan kemik dibahagian depan myvi berpunca daripada kesilapan pemandu wira yang gagal mematuhi papan tanda jalan. Pemandu myvi pula yang sedang leka memikirkan saman yang sebelum itu telah diperolehi tidak sempat untuk mem-brek keretanya lalu merempuh bahagian belakang wira terbabit. pemandu myvi yang ketika itu memberhentikan keretanya ditengah-tengah jalan cuba ditenangkan oleh seorang pemandu teksi yang berada diseberang jalan. walaubagaimanapun, tiada kemalangan jiwa dilaporkan. Kedua-dua pemandu itu bekerjasama dlm melaporkan kes itu ke IPD Shah Alam dan kes telah diselesaikan. Sikap pemandu wira yang mengaku kesilapannya dan tidak blah gitu jer wajar diberi pujian. 

Bahagian myvi yg suda hilang ke-cute-an nya..

Power tu langgar kan..
Laporan ringkas dari balai berita uitm Sg Buloh

 

6 omelan yang prihatin on "Kenangan sepahit hempedu!"

princeduyong on December 17, 2010 at 5:43 PM said... [Reply]

pemandu myvi salah...sebab langgar belakang....

Atin on December 17, 2010 at 6:53 PM said... [Reply]

terima kasih sbb salahkan saya..
polis pon xsalahkan saya, ni pulak awk yg nak salahkan sy..

NiZaM on December 17, 2010 at 7:54 PM said... [Reply]

yep.. adatnya mmg begitu.. sesiapa yang langgar belakang tetap akan dikira salah...

dalam kes ni mybe pemandu wira tu ngaku salah kot..

take it as pengalaman dalam memandu ya!.... take care always..

Hana on December 18, 2010 at 4:56 PM said... [Reply]

aiseh.. atin.. xpa, xpa, lepas ni mekap balik keta tu cantik2 k? =)

Atin on December 18, 2010 at 10:43 PM said... [Reply]

nizam: apa pulak mcm tuh.. tak boleh nak salahkan org yg langgar..ok, bayangkan ek.. ada 3 lane..aku duk tgh..wira tu belah kiri.. kat traffic light...pastu dgn tiba-tiba dia ambik pegi selekoh kanan betol2 depan aku sampai aku xsempat brek..so, tu kira salah aku ke? explain sikit...haah, mmg dia ngaku salah..nice & gentleman..i like~

Atin on December 18, 2010 at 10:44 PM said... [Reply]

hana: huhuhu..tula pasal..naseb xkuar duet sendiri..kalo tak mau ratus2..bankrup mak cik..ade jgk rasa fobia nak lalu jalan tu..huhu

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal