Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 19, 2010

saya sangat suka!

coretan Atin at 3:14 PM
Reactions: 
 hello! Assalamualaikum.
jap lagi nak kuar dgn en.bf.
semalam kan beli shawl baru kaler turqoise kan. so hari ni first time pakai. testing la kan.
kain shawl ni lembut sgt dan kemas je bila dililit. suka sangat!
senang nak pakai. berbaloi beli shawl ni.. hiks=).. da lama da cari kaler ni sbb nak matching ngan baju ni.
at last dpt jugak.. susah nak jumpa kaler ni tp bila pegi kat jalan TAR tuh, mcm2 ada..suka!

mesti wajib ada inner yg muncung ok sbb muka aku sgt bolat..

 

2 omelan yang prihatin on "saya sangat suka!"

princeduyong on December 19, 2010 at 3:53 PM said... [Reply]

dah pandai begaye ek.. :)

Atin on December 19, 2010 at 10:20 PM said... [Reply]

mane ade.. xbergaya pon!

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal