Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Novel!

coretan Atin at 12:10 AM
Reactions: 
 gamba kidnap dari en.google

salam.

2 hari lepas, otw balik dari UiTM shah alam, aku pun singgah sebentar kat giant shah alam. tujuannya nak singgah kejap kat kedai buku MPH. masuk2 je terserempak dengan novel2 yang diletak rak khusus untuk novel melayu. waah! rindunya dengan novel-novel ni. da lama tak sentuh, pegang, baca sambil menitiskan air mata dan berbekalkan sekotak tisu. hairan kan, melalui baca novel yang menyentuh perasaan tanpa ada tontonan drama, aku boleh menitiskan air mata. mmg dasyat betol penulis-penulis novel ni sebab mampu untuk membuai perasaan pembacanya. aku pegang novel dari penulis Aisya Sofea berharga RM19.90 kalau xsilap aku. ahh, aku sudah lupa dengan tajuk novel tu. ha, Buatmu Kekasih. aku mesti dapatkan novel ni. da beberapa novel sudah dikeluarkan oleh Aisya Sofea. aku hanya sempat membaca novel Jendela Hati, Kau Untukku dan Sehangat Asmara karangan Aisya Sofea. ketiga-tiganya menjadi koleksi aku sewaktu ketika dibangku sekolah lagi.

aku memang meupakan salah seorang peminat novel Aisya Sofea. aku suka dengan cara penulisan beliau. ahh, aku rindu sekali untuk membaca kembali novel-novel beliau. aku mesti mendapatkannya jugak. 

begitu juga dengan novel Ombak Rindu hasil nukilan Fauziah Ashaari. novel ni memang mencetuskan fenomena yang luar biasa dikalangan kaki novel. belum berpeluang aku meneliti sambungan cerita Izzah dengan sambungan Ombk Rindu ini iaitu melalui Rindu Cintaku. dan kalau tak silap aku, novel ombak rindu ini telah difilemkan dengan Maya Karin sebagai heroinnya dan Aaron Aziz sebagai heronya. tak sabar nak tengok bagaimana novel ini sebagai filem. adakah kedua-duanya dapat membawakkan watak seperti yang dibayangkan oleh pembaca novel ini. hihi..sama-sama nantikan!

Mission: dapatkan novel terbaru oleh Aisya Sofea!

rindu sangat nak stay up utk baca novel!hihi
 

7 omelan yang prihatin on "Novel!"

aneesa ♥ on November 15, 2010 at 1:46 AM said... [Reply]

ish..tengah mencari adam dan hawa tu -___-

Atin on November 15, 2010 at 9:44 AM said... [Reply]

aneesa!
best ke adam dan hawa?

Hana on November 15, 2010 at 10:39 AM said... [Reply]

ombak rindu mmg best! dulu baca episod2 je kat dlm majalah remaja.. xpuas la.. huhu~

.::cEritEra Hati FaTiN::. on November 19, 2010 at 9:01 PM said... [Reply]

ombak rindu besh..
dah lame dah tak bace novel...
dulu asyk membeli n memimjam ja..nak bace..hehe

Atin on November 24, 2010 at 11:37 PM said... [Reply]

hana: mmgla hana..kena baca novel dia taw..xnyesal la beli..citer dia mmg besh!

Atin on November 24, 2010 at 11:38 PM said... [Reply]

Fatin: samela..kalo xbeli, pinjam ngan org..pastu saling tukar2!=)

cik thumbellina on October 15, 2012 at 12:11 AM said... [Reply]

assalamualaikum...tumpang lau ek...saya pun pminat novvel jugak..hehheh..jom lepak kt blog sy.... saya budak baru..nnti ajr sy cr nk wat mcm taylor swift nyer pic tu ek...n cara buat blog besh....

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal