Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

BE dari Era!

coretan Atin at 1:17 AM
Reactions: 

Weeeyuu!
setelah sekian lama aku menunggu BE era ni kuar, baru sekarang dia keluar dari kepompong rama2nye!
awak segan ngan saya ek? well, welcome Era.fm ke coretan kisah hidup atin punya blog wokeh?
xmaula segan lagi hokey? wat macam rumah sendiri je ek. atin xmarah pon. suke lagi ade. nak menetap kat blog atin sampai bila-bila pon xpe..hikhik..♥ la kamoo.. ♥ nuffnang juga!

da lame menyorok, baru nak tunjuk muka ngan saya!
 

6 omelan yang prihatin on "BE dari Era!"

princeduyong on November 11, 2010 at 1:24 AM said... [Reply]

hehe...tahniah la ye..

Atin on November 11, 2010 at 3:01 AM said... [Reply]

same2..da lame da ade dalam BE tp xpenah nmpak btg hidung pon..bru nmpak..haha!

Lizzie Yasmin on November 11, 2010 at 8:43 PM said... [Reply]

jom sama - sama kita naik.. saya pun budak baru blajar..byk lg kne tahu dalam dunia blog nie.......

Atin on November 12, 2010 at 5:00 PM said... [Reply]

betol tu lizzie..
jom~!hee...

yayalya on November 13, 2010 at 3:22 PM said... [Reply]

menarik sgt tips nie!! :) support each other!

Atin on November 13, 2010 at 9:00 PM said... [Reply]

yeah yayalya!
important tuh..hehe..=)

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal