Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Counting Days!

coretan Atin at 1:08 PM
Reactions: 
gamba kidnap dr google

salam.
lagi 6 hari je nak ke 15 November 1987. eh, silap. 15 November 2010.Wee...
aku bakal dilahirkan lagi sekali. wah! lagi bertambah usia keremajaanku ini.
alamak, da ter bagitau pulak tarikh lahir. malu mak.
xpo..xpo..maintain mudo lagi tuh. baru nak masuk 24 tahun.
lagi setahun da cukup umo nak kawen..yaahhooo!!

so, sume cepat2 counting days utk hari lahir aku keyh?
kalao xnak wish, kasik hadiah pon da cukup..kuikui
mesti ramai yang berkongsi besday ngan aku kan?
aku telah dapat mengenal pasti beberapa org.

berbalik kepada cerita hari lahir aku tu. aku dilahirkan pada pukul 2.04 ptg.
sebab tula kulit aku nak ala-ala ke petang yang panas tuh. apa punya ayat la ni..xpaham, wat2 paham suda.
umo bondaku waktu itu 29 tahun. see..29tahun da dpt anak ke-4.
aku ni 23, sorang anak pon xdpt lagi. anak tekak je yang ada.

pastu, waktu ketika kelahiranku itu, selama 11 hari mata sepetku ini masih xbukak-bukak.
bondaku da ingat anaknye ini xdapat melihat dunia.
fuh, alhamdulillah la Allah kurnikan mata yang boleh melihat.

dulu-dulu aku ni seorang bayi yang mantap gitu. bukan kurus kering.
sampai pipi tombam dan spare tyre everywhere.
terlihat 1 gamba yang abgku xlarat nak dukung aku..kihkihkih..
punyala gomuk aku dolu-dolu. tp da besar ni, kurang zat la pulok. kecik aje.
tp xpela, janji sehat kan.

cepat betol masa berlalu. da bertambah lagi usiaku.
baru terngiang-ngiang di ingatan waktu sekolah rendah.
sekarang aku da berada di Universiti.
baru lagi terngiang-ngiang di benakku waktu bonda menghulurkan duit untuk ke sekolah.
sekarang waktu aku pulak menghulurkan duit untuk kegunaan mereka.
waktu memang cepat betol berlalu kan?



ala tomei-tomei!
gambar sekadar hiasan



Rindu pada zaman dulu jangan sampai abaikan zaman sekarang!

 

2 omelan yang prihatin on "Counting Days!"

~♥ Mawar ♥~ on November 9, 2010 at 2:29 PM said... [Reply]

hari lahir mawar pulak 27hb.. lambat lagi.. kalo bleh nak buat tak ingat supaya nanti bila ada orang yang wish, mawar pulak yang shock.. hahaha..

Atin on November 9, 2010 at 11:04 PM said... [Reply]

hahaaha..
bagos idea tu..kalo xde org wish, xdela cdey sgt kan.sbb kite ngah wat2 lupa kan masa tu..

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal