Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

Peluh yang sehat!!

coretan Atin at 7:56 PM
Reactions: 
Hari ni aku sambung maen squasy lagi. Yeeehaa~~!! yabeda beduuuu!!
Suke sangat dapat maen squasy. dapatla menegeluarkan peluh yang da berkurun duk terperuk je dalam badan aku ni. so hari ini rase sangat2 seronok dapat mengeluarkan en.peluh ni. en. peluh, kamu harus berterimakaseh pd aku sebab telah membebaskan kamu. tehee~~

korang agak2 muke cam aku ni teror ke maen squasy ni. eh, hello, see the leg first ok. of course la aku xteror ok. masuk kali ni baru 2x aku main. tapi kalo nak banding ngan budak tadika main, teror aku lagi kot. so, boleh jugak nak bangga ok! etakat nak pukul2 bola ke dindin tu, ala kacang la. tapi pukulnye secara memkhinzir buta la. asal bola tu melantun suda kan. tapi tu pon berpeluh jugak aku duk pukul-memukul bola tu..kiikiki..

esok aktiviti dalam perancangan ialah main badminton pulak. badminton ni aku kira jaguh kampung ah. setakat smash kencang lim chong wei tu aku tepis sebelah tangan je ah. kihkih..(tapi tu kalo dalam mimpi kot) tehee~~ ala, bolehla aku ni setakat wakil rumah sukan, confirm juara beb.. perh, tetibe terimbau kenangan zaman sekolah dulu. hihihi..

korang jangan le pikir betapa kayanya aku, sebab banyak bebenor raket yang aku ade kan. act, tu sume pinjaman mara semata-mata. sangat bagusla kat kolej ni ade pinjaman alatan sukan kan. xpayah le aku duk berhabes nak beli raket. tapi teringin juga nak ada raket squasy simpanan. best2!!

so, jom kita enjoy~~!!!



0 omelan yang prihatin on "Peluh yang sehat!!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal