Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 12, 2010

On His Convocation Day!!

coretan Atin at 7:02 PM
Reactions: 
Salam.

10.10.10
merupakan tarikh keramat bagi pasangan Dato` Dr Sheikh Muzafar dan Datin Dr Halina. mereka diijabkabulkan pada tarikh yang begitu unik. tapi lain pula kisahnya dengan penumpang bas delima serta beberapa kenderaan lain yang terlibat dalam kemalangan ngeri di lebuhraya utara-selatan pada tarikh yang sama. [baca entry ni utk kisah lanjut] memang hiba dan memilukan pada kaum keluarga mangsa yang terlibat dalam kemalangan ini. Al-fatihah buat mangsa yang terlibat.

tapi bagi aku, lain pula kisahnya. tarikh keramat ini 10.10.10 merupakan detik bersejarah buat en.bf ku. hari dimana dia mendapat segulung ijazah yang dikurniakan oleh canselor UPM, Sultan
Selangor.

Tahniah!! Congratulations Dear!!


Segak dengan jubahnya..

Hadiah untuk awak!!ngee~~besar punyee..

fuh, memang penat + best x hengat la seharian bergambar bersama dia. ibarat macam hari konvo aku pulak. sempat juga la aku bergambar dengan familynya..aauww!! sukee i malu i.. hihi..
venue penggambaran kami di upm, ladang upm untuk pre-convo dan juga di taman Putrajaya.. weeeee~~!!! i like snapping picture.kihkih..

segannya i..tgk same kan ketinggian..ahaks


so, korang lehla tengok muka bahagia aku snap2 gamba ye..ditambah pulak dengan kamera DSLR milik beliau. so, korang bolehla bayangkan kejakunan aku dengan kamera tersebut. kahkah.. sorry, macam tu ler i. tapi hati aku sangat puas la bila tangkap gambar ngan kamera tuh. so, jelaslah jerawatku yang sebijik besar tuh ha. buat-buat tak nampak udoh le ye..rase cam terer pulak menangkap gambo.wahaha..

im hepi when u hepi~!!

p/s: nantikan sambungan photo sharing aku...canne nak bagi gambo nampak beso ek?

0 omelan yang prihatin on "On His Convocation Day!!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal