Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

macam-macam ada!

coretan Atin at 11:11 PM
Reactions: 
Malam ni aku nak share kat korang la pasal Nuffnang. ha kali ni bukan pasal earning la. tapi pasal keyword yang telah dikesan yang membawa kepada blog aku nih. dan kalau ditelitila kan, ape ke peliknya ada beberapa keyword yang tertera kat akaun aku tuh. Moh kita terjah!
Cuba korang tenung sikit kat keyword 1 tuh. "macam2 syok". apa la agaknya yang diinginkan melalui keyword carian tuh. tapi pape pon bolehla tuan yang mencarinya berjumpa ngan blog aku nih. terus ke entry "syok ke jadi blogger"..=)
korang tengok pulak kali ni. tulisan arab. ana fun tadak faham itu keyword la. yang no-6 tu yang xleh blah. "kolej keris mas tergendala hantu". memang la kolej keris mas tu kolej aku dulu tp apsal leh tergendala hantu pulak. musykil aku..kihkih.. yang last skali tuh ha."gamba buaya". chop2! ade ke gamba buaya dalam blog aku? nakkata buaya darat pon aku xde letak. musykil2!!
Macam-macam ada ni. nak tergelak pulak rasenye. iznkan aku gelak kejap.kihkihkih..=)
oklah korang, mata da ngantok la. nunyte~!!


0 omelan yang prihatin on "macam-macam ada!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal