Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 18, 2009

Terasa kesedihan perpisahan

coretan Atin at 9:29 PM
Reactions: 
MyEm0.comMyEm0.comMyEm0.comMyEm0.com

Skrg ni aku di tahun akhir da....bulan 5 ni aku akan mening galkan UKM tercinta ni..tp tetibe kesayuan terase krn akn berpisah ngan rakan2 aka bebudak mikrob...aku sgt syg mereka...best buddies..otak sume gile2..kalo kitorg kua mkn reramai, mmg kecoh+havoxla kedai yang kitorg singgah tuh...tuan kedai tuh patut berterima kaseh ngn kitorg sebab da mengecohkan kedai diorang...barula nmpak cam laku sket...hahaha...pdahal x de kitorg pon kedai dorg still laku jgk...wakikiki...xpela, tu blakang kire...yang ak nak citer kat sini, betapa akrabnye kitorg...chinese, melayu, indian sume same..masing2 suke wat lawak yang mencuit hati sebab mesti suke tgk rakan2 laen gelak kuat2...hahahha...aku dolu2 dicop sbg bdk keris mas...keris mas tuh kolej aku da...kitorg 1 group slalu same2...wawa,daya,awa,shira,hana,mar,temah, kak basya..nila rakan2 yang 1 kolej ngn aku...yang slalu jerk nampak muke dorg dlm bas time nak g kelas..hehhee..nanti da xde da mcm tuh sbb kitorg x lame lagik akn berpisah...sob...sob...i will miss yall my microbe frens...and i do love yall...*_*

4 omelan yang prihatin on "Terasa kesedihan perpisahan"

♫♥ αγα ίδαγα♥♫ on April 18, 2009 at 10:35 PM said... [Reply]

huhu...sedeyy...but life must go on babe..

Atin on April 19, 2009 at 2:11 AM said... [Reply]

tula babe...watever happen..i`ll stay da same...will miss u all...

~ ♣ NiZaM ♣ ~ on April 19, 2009 at 5:44 PM said... [Reply]

huhu

Atin on April 19, 2009 at 5:58 PM said... [Reply]

cdey ek epong?

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal