Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 25, 2009

Kerang yang sedap

coretan Atin at 12:37 AM
Reactions: 













Pada 24/04/09 jam menandakan pukul 9.30 malam...uish,terskema plak...hehehe...ehem2..back to normal..nak citer jer..td aku kua makan ngan en apip kat sebuah kedai makan yang tersohor di kalangan pelajar2 ukm yang gemar makan kerang...kerang???korg tau x kerang tu ape...yang kite buang isi dye dan makan kulit dye tu...ish2 silap plak..yg kiter bukak kulit dye tu sbb nak makan isi dye kat dalam...best giler kerang kat situ i tell u...kerang dye dimasak skali ngan rempah pastu dibungkus ngan daun pisang cam gambar kat atas tu...fuh...terngiang2 lagi di mata ku teringatkan kerang tu tadi...rase mcm nak bngkus jer bawak balik...hahaha...tapi kena tahan dan kawal nafsu makan jgk..nnti muntah kerang plak aku...erm...masuk kali ni da kali ke tiga aku pagi makan kt situ..creditla kat abg epol makmal kitorg kerana telah memperkenalkan tempat makan kerang yang paling best...i Love to eat kerang...wallah..ok kawan2. gud nyte...hepi-hepi dan senyum selalu...=)


CREDIT TO SYAFIQ DANIEL FOR PICTURE

7 omelan yang prihatin on "Kerang yang sedap"

~ ♣ NiZaM ♣ ~ on April 25, 2009 at 1:04 AM said... [Reply]

kart maner tuh
bgtaulah..
nk gie gak

Atin on April 25, 2009 at 1:12 AM said... [Reply]

Kt area balai bomba bangi tu..depan traffic flight..betol2 depan traffic light...kat area bnyak kilang...depan traffic light tu ade HITACHI...best taw kerang kat citu..

♥ eija ♥ on April 25, 2009 at 3:56 AM said... [Reply]

nak bawak en ali la nanti....

~ ♣ NiZaM ♣ ~ on April 25, 2009 at 4:33 AM said... [Reply]

erkk
gerai warna warni tepi jalan tuh ker?
aper namer kedai tuh..

Atin on April 25, 2009 at 10:10 AM said... [Reply]

Eija: hahaha...bawak ja..mmg nak ija bawak en.ali pon...
Epong: ahah...yg kat tepi jalan..kedai biase jer..xtaula pulak name kedai dye...xde name rasenye...xsempat dye nak reka name kedai dye kot...

ejan on April 25, 2009 at 1:59 PM said... [Reply]

cedap?? awat hiasannyer kurg menarik.. hahaha

Atin on April 25, 2009 at 8:11 PM said... [Reply]

cedapla...hiasan menarik ke x bkn menandakan ianya sedap or x kan???ejan jgn pi mkn ek...

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal