Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 6, 2010

Ruang Rindu..

coretan Atin at 8:51 AM
Assalamualaikum w.b.t

apa khabar semua?ha, jgn terkejot ok..ni entry atin skema yg first..hiks!!
ni akibat terpengaruh dengan en.hami ashraff ni la..entry beliau yang best untuk dibaca dan diambil iktibar serta ilmu..

semangat nak update blog dah meningkat sekarang..so, ni entry kali ke-2 untuk hari ni..
sedar tidak sedar, kita dah berada di hujung bulan ramadhan kan..lai beberapa hari Ramadhan akan meninggalkan kita..sedihnya sebab tidak dapat memanfaatkan bulan ni dengan sebetul-betulnya..masa pula pantas sahaja meninggalkan kita..serasanya baru sahaja menyambut 1 Ramadhan..Allah maha berkuasa..

so, macam mana pula dengan persiapan menyambut Syawal? berapa helai baju raya tahun ni?
atin tak ada baju raya pun tahun ni..pakai yang tahun lepas jer..lagipun baju tahun lepas pun elok lagi..ditambah dengan duit yang tidak berapa nak ada kan..so, sambut ala kadar sahaja..cukup rezeki yang Allah kurniakan..itu yang lebih membahagiakan..kan?
bukan dengan baju raya tapi kesempatan yang Allah bagi untuk dapat menyambut syawal serta menyempurnakan ibadah puasa..syukur kan?

atin tak sabar nak pulang beraya kat kampung..rindu sangat Ya Allah dengan kedua ibu dan ayah kat kampung tu..lama sudah tidak menatap mereka..Rindu sangat!!
Ya Allah, Engkau berilah kesihatan yang baik untuk kedua ibu dan bapaku..semoga aku masih berkesempatan untuk mencium tangan mereka serta berkesempatan untuk memohon ampun dari mereka..merekalah kebahagiaanku..hehehe

atin balik hari rabu ni dengan kawan atin..tumpang kereta dia balik kampung kat Terengganu tercinta..hati ni da tak sabar nak balik ni..

okeyla semua..semoga berjumpa lagi ok?

Lots of Lurve

0 omelan yang prihatin on "Ruang Rindu.."

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal