Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

Angin petang sepoi-sepoi bahasa!!

coretan Atin at 9:32 PM
Salam u ols.

Here i am. Sori lama x jenguk kat sini. almaklumla ngah mood beraya kan.Petang tadi atin berjogging dan bersenam bersama cik rumate.mula-mula lari setempat. seterusnya kayuh basikal setempat. seterusnya angkat berat setempat.. haiah apa pasal semua setempat?
haaa..yelah kan..dalam gim..mestila setempat aje kan.
penat sume setempat, kami pon bergerakla ke banyak tempat. menghirup udara petang yang nyaman di uitm ni.bermulanya pengembaraan kami dari sini...kolej kediaman.
ade pon duta peacemaker neh..hikhik

pastu kami bergerak pula kesini..ha ini dia bertempatnya lab yang akan atin siapkan keje master..haiah..bila la barang2 nak sampai..ni pulak hentian seterusnya. nila tempat atin menyiapkan dokumen-dokumen serta station untuk mengulangkaji..CTC

Dan seterusnya kami kembali ke tempat asal..mana lagi kalu bukan tempat kediaman...

bersiar-siar di waktu petang amat baik untuk mood. untuk release tension. release keserabutan yang telah melanda pada en.otak. kesian. kesian.
haih, atin ni baru je balik semalam. da tension. bukan tension pon. cuma tiada semangat dalam diri. kurangnya motivasi untuk diri. tapi perjuangan amat perlu diteruskan. masih panjang lagi liku-liku yang harus ditempuhi. jadi, apa yang harus dilakukan?
damaikan fikiran. luaskan pemandangan. dengan bersiar-siar dan bersenam. hehehe..=salam sayang dari atin di perantauan=)

0 omelan yang prihatin on "Angin petang sepoi-sepoi bahasa!!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal