Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 5, 2009

Senyum,smile!!!

coretan Atin at 4:04 PM
Reactions: 
Salam dan ape khabar sume??lame dah aku x berblog neh..kerinduan plaks...erm, tetibe ade criter yang ingin dikongsi plak..semalam time aku duk dlm bas otw nak balik kolej, tetibe naek la seorg org ke dalam bas yg aku naek tuh...perempuan, chinese..aku asyek tgk jer dye..bukan jatuh cintan la..jgn salah paham..huhuhu...cian en.apip nnti..

ape yg aku tilik kat muke dye,senyuman nye yg sgt manis..seolah-olah mate dye pon turut tersenyum..sweet sgt..tmbah pulak kat pipi dye ade najis lalat aka tahi lalat daa...erm...kan elok jika setiap org yang berselisih ngn kiter melemparkan senyuman yg paling manis..kan??barula hepi kiter rase...

aku plak jenis yang mcm sombong,senyum pon kalo org yg selisih ngn aku tu senyum kat aku..tp xpela,at least still senyum kan?ni ade jgk ler makhluk Allah yang x reti2 nak senyum..masam aje mukenye..mcm nak marah aje..jgnla mcm tu dek non, senyum tu kan sedekah..aku dolu2 mase tecik2, mak selalu marah sbb aku xsenyum naek pentas..yela mak, berdebar tuh...skrg da besar, pandaila nak senyum2 ni..senyum ngorat pon da pandai..weee~~

senyumla selagi kiter mampu tersenyum..jgn senyum kambing sudahla yea..nnti org meluat plak..mcm mane senyum kambing ek???nnti aku pegi survey kambing senyum mcm mane...erm, sampai cni je la entry kali neh..sebelom tu aku nak dedicate lagu la kat sume2..

Senyum seindah suria, yang membawa cahaya
senyumla dari hati dunia mu berseri
senyum...membahagiakan...
dengan senyuman, terjalinlah ikatan...

hehehe...itu jer yang aku ingat...hahaha...okla kwn2..hepi2 slalu dan senyum sokmo~~~

4 omelan yang prihatin on "Senyum,smile!!!"

~ ♣ NiZaM ♣ ~ on May 5, 2009 at 4:52 PM said... [Reply]

betoi2
yang paling cantek sekali adalah senyuman aku..

aku dah wat TAG, apa lagi komen lah.. wahahaha

♥ αγα ίδαγα♥ on May 5, 2009 at 4:59 PM said... [Reply]

xbetol la pongg...senyuman ak lg chantek dr ko..ahakss..

ku sdg tersenyum kpdmu atin..;)

Atin on May 5, 2009 at 5:26 PM said... [Reply]

hahha...epong..senyuman kamu berdua yang paling manis..wahaha~~otw nak g komen neh..

Atin on May 6, 2009 at 5:50 PM said... [Reply]

daya, senyuman kamoo pon manis jgk~~mekasih tersenyum padaku..*blushing*

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal