Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 26, 2009

Perot Kenyang, Hati banyak Senang~~!!

coretan Atin at 8:05 AM
Reactions: 

Holla...Salam..
Morning..da bekfes belom??atin belom lg..tp perot da merungut mintak diisi...Plan ari ni nak pegi uma en.apip.(akak dye tunang) tp lmbt lg..so,atin termenung dulu depan lappy ni memikirkan entry seterusnya..

Bila perot tgh lapa ni,tetibe teringat pengalaman pegi makan kat SHOGUN ngan rakan2 sekerja,skali ngan bos (Mr.Phillip and Ms.Lau)..Shogun ni merupakan restoren makanan jepon ala buffet..so, suke atila nak makan ape kan..pilih pastu letak atas pinggan,pastu pegi duduk kat meja,makan...seorg ,masuk dlm rm48..kalo ujung mnggu,laen pulak regenye..time2 krismas ni lg mahal..kbnykan org cina dtg mkn cni..ade pon org melayu, xbape ramai la...bos atin la yg mengajak kami makan same2, (naseb baek, bos belanje)..hehehe..so, da alang2 bos belanje, kite melantak sepuas ati..

gambar tertera kat ats ni, pinggan 1 atin..sempat snap b4 masuk dlm mulut..atin cube jgk makan sushi..yg mcm bentuk kapal tu,sedap..yg kaler oren tu, ikan yg separa mentah..bile masuk dlm mulut, rase tekstur ikan tu..yela, rase dye laen mcm yg kite masa
k kat umah..yg ni, boley rse lg isi yg mentah tu..pastu yg laen tu, nasik balut ngan seaweed dan ade juge yg balut ngan telur...

utk pingan ke-2, atin amek kue teow tom yam..pastu, pinggan ke-3, atin ambek tempura, choc cake, orange, crabstick, kerabu sotong dan sushi lg..hehe..pinggan ke-4 pulak, atin ambek choc cake lg, lala masak pedas, ikan, tempura lg, mushroom goreng dan sushi..dan utk last sbg pencuci mulut, ade tersedia ais krim..sempat jgk la menghabiskan semangkuk ais krim..fullamak,mmg buncit perot pastu..(naseb baek xnmpak sgt)..b4 balik, kitorg pon bergambar kenangan bersame2..muke kekenyangan jer sume..

kami dengan muke kekenyangan~~!!

bersama rakan2~~!!

okla,smpai sini saje..jumpe lg..daaa~~

0 omelan yang prihatin on "Perot Kenyang, Hati banyak Senang~~!!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal