Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

pilih2~~!!

coretan Atin at 8:49 PM
Reactions: 
salam sume..

"eh, nyah..cube ko tgk girl tuh...mane2 jer berkepit ajer ngn bf dye tuh..mnyampahla nyah"
eii..sensitip betol ayat kat atas tuh...mintak ampun mintak maaf,sekadar hiburan semata-mata yep..xpasal2 kang aku kena saman nnti.....

ehem2..ok2..berbalik semula kepada citer yang atin nak smpaikan disini...u olz penah dengar x dialog2 cenggitu atopon seumpama dengannyalah..hiks..u olz yang sedang berkaple, atopon penah berkaple ato jgk sedang dlm proses nak berkaple ato jgk akan berkaple, mesti akan bergantung kpd bf u olz kan? cenggitu ler jgk atin ni ha...pape pon mesti si bf yg dtg tlg even mende yg kecik pon..hahaha...alah, saje nak test syg ke x..(ceh..padahal mmg xleh wat..)..

kite prempuan kadang2 terlalu bergantung harap sgt pd si bf..setuju x? sbb tula, biler tetibe ade bende yg xsepatotnye brlaku,tup2 tibe2 terclash plak..prempuan la yg lbey tertonggeng frustnye...tp si bf..ala mak ai..cool tuh..siap boley pegi lepak2 kedai mamak tgk bola lg tuh..yg si gf plak duk tertonggeng dlm bilik...atin x terkecualilah...(tetibe terkenangkan peristiwa lampau..)..criter zmn lampau itu tak tertaip lg di ruang blogger neh...xperlu kot dikenangkan kembali..

so, salah kte jgk kan..terlalu bergantung sgt pd bf..walhal dye blom lg jd suami kte dan xtaula ms depan kan...sume di tangan Allah..tp bg atin sendiri la, nak tak nak atin bergantung jgk ngn bf sbb dye senang ajer dtg tlg..dats why la pape hal, mesti cari dye dulu..hukhuk..

tp pape pon, selagi kiter mampu dan selagi kiter larat, kte cube tidak bergantung pd si bf..kte jadi gf yg berdikari, matang dan pandai bawak diri...kelak, kte jgk yg senang kan..bf pon xdela nyampah kan...lg dye bertambah senang hati..relationship pon lebih panjang...ntah2 nti, si bf plak yg bergantung ngn kte kan..hahaha..=)..melalut jer atin neh..

oklah, tu jer kisah utk mlm ni..xtaula nape tetibe duk cerita pasal ni..jeles kot sbb xley berkepit ngn si bf 24 jam..hahaha..

p/s i love u: catatan di atas xde kena mngena dgn yg hidup atau yg telah tiade ye..sekadar berkongsi cerita..=)

renung2 kan dan selamat ber amal ye!!



2 omelan yang prihatin on "pilih2~~!!"

nurayunni on July 22, 2010 at 10:02 PM said... [Reply]

kdg2 itu lar realiti hidup..

NiZaM on July 23, 2010 at 12:27 AM said... [Reply]

memang pompuan suka bergantung ngn lelaki.. nak mkn ngn bf, kalau x, xnk mkn.. everythinglah..

tapi ada jugak lelaki sakai, ada kete, ada moto pon tak reti nak pg mkn sdr.. nak jugak tunggu gf makan sama3.. what a shame.

pernah terjadi dan bengang dgn that guy.. memalukan lelaki.. hahaha

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal