Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 7, 2009

superhero movie

coretan Atin at 12:00 AM
Reactions: 

Ade sape2 x penah tgk citer ni?? angkat ibu jari kaki.. lawak kan citer neh??aku baru jer tgk td kat hbo (astro)..lawak nak mampos citer ni..terbahak2 aku gelak..adoyaii..sapela pengarah citer neh..nak balaja la ngan dye.. citer ni pasal sorg budak ni name rick yg kena geget ngan pepatung pastu name dye jd la dragonfly..pastu mula la dye ni ade kuase..yg x tahan ni, dye ni nyusahkan org jew..samela ngan pak cik dye tu..tyme dye maseh kecik, kunun2 la dye nak selamatkan mak ngan ayah dye dr kena rompak..padahal sbb dye la mak ayh dye mati..hahaha..muke x bersalah jew..mak ayh dye pon nak mati sempat lg wat lawak..kalakar tol la..pastu ade la profesor xavier tu nak bawak dye masuk kolej yang penuh ngan pelajar yang ade kuase..ade x-men la, halimunan la, yang leh terbakar la..pastu biler terbakar, wat berlagak..pastu rase panas mintak org tlg padamkan ngan pemadam api..yang budak pepatung ni bendul cket...ade ker dye g amek pemadam api tu, dye g pkul org yang terbakar tu ngan pemadam api tuh..kihkih..pastu g simbah ngan minyak gasolin...makin terbakar la budak tuh..last skali terjatuh bangunan..hahaha..sia2 jew..

Dalam citer ni dye kena lwn org jahat namenye hourglass..yang hourglass ni pon lawak gak..tgh dye duk lawan ngan bdk pepatung tuh, dye nak larikan diri lah..dye gune bom nak letupkan dinding bangunan, nak wat lubang...bom dala bentuk hourglass..tp yg xtahan nye, lubang da ade da..boleh jer dye nak kuar..ni x, pegi wat lagi 1 lubang sbelah lubang yang da sedia ade..kihkihkih..ngap tol..hahaha..pastu last2 tuh, Rick yang pakai kostum kaler hijau ngan lambang dragonfly selamatkan prempuan yang dye syg name dye jill..time jatuh dr bangunan, sempat lg duk berborak2 ngan jill tuh..hahaha...pastu last skali, barula sayap dye tmbuh..dptla dye selamatkan jill tuh... yang hourglass tuh mati kena bom dye sendiri..the end..

post signature

3 omelan yang prihatin on "superhero movie"

adelin_uk on June 7, 2009 at 2:27 PM said... [Reply]

ehehe..
da nengok cite nih..
semalam kt hbo gak..
lawak2..ehe

Atin on June 7, 2009 at 3:24 PM said... [Reply]

hehhe..samela..lawak giller kan ad??hahha

atty's on June 8, 2009 at 9:27 AM said... [Reply]

kty lom penah lagik tgk citer nie..

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal