Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 18, 2010

tolong saye...

coretan Atin at 2:28 AM
Reactions: 

wahai bloggy,

mate atin da nak lebam da mcm kartun kat atas...otak atin pon da xlarat nak berfikir da ni...tp knape mate atin xmau lelap2 lagi ni...balik2,bloggy jgk yg atin cari..hukhuk..xtaula nape susa benor nak tido mlm ni...mungkinkah ketiadaan rumate atin..ataupon perot yang meragam (kembong) atau pelbagai maslah yang perlu dipikirkan penyelesaiannya??*haish* feningla ente..fening...

tulun daku wahai bloggy...

skrg da kol 2.40am da..tp naseb baek en.apip pon stay up mlm ni sbb download citer...xde ler sunyi sgt..hadoi...xpe2..masa yang lapang ni, atin isikan dengan mencurah2 idea menulis dlm bloggy neh..bloggy xkesah kan??hehehe...

bloggy, kalo mate atin sembap mcm kartun kat atas tu kan...shantek x??ekekekeke....tp naseb baek esok cuti...kalo x, mcm mane atin nak mangun g keje esok..syukur2..so, esok mase utk qada` tidola...bloggy nak tau...kalo xleh tido, slalunye dikaitkan dgn pnyakit insomnia...pnyakit susa tido...tp ini kalo berterusan..maksudnye kerap sgt xleh tido..arap2 mlm ni jer yg atin susa tido..huhuhu...

erm, okla bloggy..atin nak hias bloggy plak...kasi malatop lagi k...bubye~~!!

post signature











0 omelan yang prihatin on "tolong saye..."

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal