Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

teladan yang baek

coretan Atin at 9:19 PM
Reactions: 


Salam..
malam ni atin keseorangan lagi...rumate atin xde kat umah...housemate laen xbalik lgi..

ha, nampak tak gamba kat atas tuh??nampak tak??silala ckp nampak ek...kalo xnampak tuh, xtaula nak ckp...da besa gedabak da atin tempek kat atas tuh...hukhuk

mesti tertanya2 kan, apsal la si atin ni duk upload gamba tuh...kan2?? hehhe..nila gamba yang atin sukeeeeeee sangat....kenapa??kenapa saya suke gamba ni??kenapa saya suke gamba ni??sebab...sebab die besttt....

ha, tula sebab dye....hehhe..atin suke gamba ni sebab dye bagi simbol yang sgt mendalam bagi atin...kat sebelah atin tu armila...ank sedara yang paling kecik..umo 3 taun..tp cakap da kalah mak sedara dye ni...hikhik

mesti nak tau kan, mcm mn boleh tertangkap nye gamba ni...begini ceriteranye....pada suatu hari, sang kancil pon melompat ke atas badan si buaya...1,2,3 lekok..jantan betina aku ketok...

eh, silap channel plak..okey2 back to basis..erm, cerita dye mcm ni...satu hr tu atin seperti biasela kan pegi ambek air sembahyang nak solat zohor waktu tu...then tetibe, armila ni berdiri sebelah atin..dye ckp"nok smayang jugok"....atin rase nak tergelak pon ade...yela, dgn muke yang bersungguh dye tu...erm, pastu mama dye pon sampuk..."pegila amek baju smayang kakak" ...berlari dye pegi ambek baju smayang kakak dye yg waktu tu berumur 6 taun...atin pon pakaikan la...pastu kami pon solat la bersama2....xboley nak berjemaah..sbb dye da trun dlu...xsempat rukuk..terus sujud..hehehe...naseb baek atin xpecah perot...xkhusyuk smayang che teh dik...hehehe..yela, siap buat bunyi sok sek sok sek...ala2 bunyi kita baca surah ms smayang.....hihihi

pastu suda smayang, kami pon bersama2 doala..sempat la atin snap gamba ni pas smayang...sebab atin tgk comel sgt bile2 budak kecik pkai telekung....hehehe...so, begitula ceritnya...xpela,, at least dr kecik dye da tgk teladan yg baek kan??harap2, anak sdare atin ngn kakak dye akan menjadi insan yang berguna...Sayang sangat kat mereka~~

till then, salam...





2 omelan yang prihatin on "teladan yang baek"

TUKIRAN on April 25, 2010 at 1:14 AM said... [Reply]

nice post sahabatku...good blog..salam ukhuwah,...sebagai sarana silaturahim, saya sudah pasang link blog kamu di blogroll "sahabat-sahabatku di malaysia " disidebar kanan, dibawah follower...tukaran link ya....untuk mempererat tali persahabatan sesama blogger....terima kasih

Atin on April 25, 2010 at 11:25 AM said... [Reply]

tukiran, thank you sahabat dr seberang..
i will follow u back..

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal