Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 19, 2010

Next Mission~~!!

coretan Atin at 9:38 PM
Reactions: 

(gamba sekadar hiasan:my mision utk jadikan wth ku jadi sperti ni..kihkih)

Salam

ari ni, atin sgt hepi coz bos kat tempat atin telah menyampaikan 1 berita yg mmg atin nanti2 kan selama ni..ape lg kan kalo bukan naek gaji..hakhak..InsyaAllah, atin arap ape yg disampaikan adalah benar belaka..hehehe

so, bile gaji da mula nak bertambah ni, mulala otak atin berousing ligat, menentukan sasaran seterusnya utk dimiliki..hakhak..(mmg shopaholic--->bak kate en.apip)..

sasaran seterusnya ni xdela yg menampakan diriku suka membeli belah..tp lebih kpd menunjukkan seorg yg sygkan keretanya..kihkih..ape lg kan kalo bkn mentintedkan keteku yg merah menyala tuh..

tinted kete ni, bnyk faedahnye..
1) boleh mngurangkan haba yg akan terperangkap dlm kete kite..so, xdela bile masuk kete tu..bahangnye masyaAllah..Tuhan saje yg tau..(tu baru kat dunia atin ooii...)

2) boleh memantulkan cahaya uv matahari..maksudnye disini, xdela cahaya yg panas terik tu terus masuk dlm kete kite..kesannya kalo cahaya ni terus menembusi kete boleh memudarkan kaler pape aksesori dlm kete..(telah mengalaminya..huhuhu)

3) boleh meningkatkan privasi..erm, yg ni pada pendapat atin la kan..maksudnya lebih kurang mcm ni..kalo tngkap kete tu da ditintedkan, org luar mcm xbape nmpak la pape yg kat dlm kete tuh..so, xdela terang2 nmpak kiter or brg2 kiter dlm kete tuh..tp bergantung pd percentage tinted tu jgk kan..hehehe..(amaran: had yg dibenarkan adalah 50% shj ye)

4) nampak bergaye...ha,ni mmg atin setuju sgt neh...kalo tngkap tuh tinted, nmpak smart cket..lg2, kete atin yg kaler merah mak ngah tuh..hehehe..tp kalo myvi hitam lg smart..hukhuk

5) dan yg last skali, boleh menghalang org jahat drpd mencuri brg2 dlm kete..sbb, bile tngkap da tinted, kekebalan dye meningkat la..heheeh.

okeyla, suda jelas kan objektif utk mission atin kali ni..atin pon da tetap ati utk mentintedkan kete atin tuh...cume tnggu money lbey jer.hekhek..xsaba rasenye...Wallah~~!!

Daaa!!!(^_^)

p/s: credit kpd gedungkereta.blogsot.com meminjamkan gamba ni.

post signature




5 omelan yang prihatin on "Next Mission~~!!"

✖ẅдẅд ѕчĦдϊΖд✖ on January 19, 2010 at 10:56 PM said... [Reply]

yeah!!
congrate dear..
xsbr nak ko blnja pizza...
tp bkn pizza kat kilang ko..
heheheheh

Atin on January 19, 2010 at 11:24 PM said... [Reply]

tenkiu dear~~!!
apsal xnak pizza kilang aku??baru ingat nak belanje..kansel la..hikhik

✖ẅдẅд ѕчĦдϊΖд✖ on January 19, 2010 at 11:40 PM said... [Reply]

xmo2..pizza tu x femes..nak yg femes je..
*demand gile aku nie*
>.<

akmalapip on January 21, 2010 at 10:21 AM said... [Reply]

gaji da naek...bleh simpan bwk duit untk k***n....=) hikhik..~~

Atin on January 21, 2010 at 8:21 PM said... [Reply]

wawa: hampes pes pes~~!!kalo camtu kola blanje aku pizza yg femes yea..hahaha

Apip: Yaay~~!!mestila kena kumpul yang...x saba neh..hhiihih

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal