Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 6, 2013

Shaklee.. Always Safe, Always Works, Always Green

coretan Atin at 12:16 PM
Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah.. sekarang saya sudah bergelar "Independent Shaklee Distributor" secara rasminya
Sebab penting sy ambil keputusan utk melibatkan diri dengan family Shaklee adalah sebab sy dah start consume produk Shaklee ni masa sy mengandung dulu.. dan sekarang untuk proses penyusuan anak pun, sy consume produk Shaklee jugak.. 

Jadi, sesape yang berminat untuk mendapatkan produk daripada rangkaian Shaklee, boleh lah menghubungi sy seperti yang tertera kat bawah ni.. jika tak tahu vitamin apa yang perlu diambil, boleh tanya.. nti sy akan consult supaya vitamin yang dibeli dapat membantu.. rangkaian produk Shaklee adalah merupakan suplemen atau makanan yang mengandungi vitamin tambahan untuk kesihatan tubuh badan. 

Kenapa kita memerlukan suplemen? kita terutamanya rakyat Malaysia kebanyakannya mempunyai gaya hidup yang kurang mementingkan kesihatan tubuh badan. tengok saja cara pemakanan kita. kebanyakannya membawa kita dengan risiko diabetes, obesiti, sakit jantung dan banyak lagi penyakit.. Dalam kita tak sedar, kita telah melemahkan tubuh badan kita sendiri.. 

eh,   saya makan makanan berkahsiat.. tiap-tiap hari saya makan sayur.. mkan buah..
sedarkah kita, kemungkinan sayur yang kita makan, buah yang kita makan berkemungkinan telah terjejas atau tercemar dan mungkin juga nutrien daripada makanan yang kita makan telah hilang semasa pemprosesan dan penghasilannya. disinilah, peranan vitamin atau suplemen berjalan. 

Shaklee dapat membantu anda mendapatkan badan yang sihat.. Hubungi saya untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut..InsyaAllah saya akan bantu.. Untuk diri saya, diri anda juga..


 
 

0 omelan yang prihatin on "Shaklee.. Always Safe, Always Works, Always Green"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal