Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 28, 2011

Tetap Sokong Malaysia~!

coretan Atin at 1:23 PM
Reactions: 
Assalamualaikum w.b.t

Sebelum memasuki stadium, bergambar kenangan jap!Peace yaw~

 Selamat berjumpa kembali rakan blogger! pheww.. penat badan dan sore pon dah jadi ala-ala donald duck. gara-gara sokongan padu yg aku berikan pada skuad harimau muda malam semalam. Malaysia vs Bahrain. berakhir dengan 2-3. Malaysia kalah lagi... sob sob.. selepas nazmi keluar, terus Malaysia jadi kucar kacir. tak menjadi. permainan tak mcm separuh masa 1. pada awal2, memang Malaysia main hebat. mmg seronok la tengok dorang menyerang Bahrain. 

Aku ingatkan bila ada salah seorang pemain Bahrain dikenakan kad merah, bolehla Malaysia menambah gol, tp mmg tekaan ak meleset. Dengan bermain 10 org sahaja, dorang mampu menyumbat gol 3 gol bertubi-tubi.. stress yang amat bila dah mata 2-2. Malaysia pulak dah main dengan tak semangat. Mcm mane boleh jadi mcm tu? Sepatotnye mmg kite boleh menang. tp nilah sebab dah konfident sgt akan menang, terus maen dgn maen-maen. Tak sangka aku.. Harapan musnah di stadium bukit Jalalil. tapi papepon, Harimau Muda memang best. adat bermain, ada yang menang ada yang kalah. tp takkanla asyik nak kalah kan. teruskan usaha. Kami sentiasa menyokong Harimau Muda dan Harimau Malaya! Malaysia Boleh!!!!!!=)

Bakal bermain dengan Harimau Malaya tahun depan!!check check it out!!
Betapa semangatnye akak~

Kesimpulannya, da masuk kali ke-2 aku g stadium, tak penah menang pon lagi. Harap kali ke-3, dapatla merasa suasana kemenangan..Go Malaysia!!!!!
 

0 omelan yang prihatin on "Tetap Sokong Malaysia~!"

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal