Followers

♥Tetamu diundang♥

My Lovely Blog~!!

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 29, 2011

1st Annual IMMB Postgraduate Colloquium~!

coretan Atin at 7:07 PM
Assalamualaikum w.b.t

Phewwiiiiiiittttttttt!! blogger sekarang da bertukar wajah. cun woo..hehe.. nak menerai mcm mn wajah baru blogger ni. nampak cam lebih kemas dan teratur. siap boleh letak location kat mane ak tgh menaip ni u! cewah.. awatla aku cam jakun yang amat ni. ish2.. 

Pada 25-26 November, kami pelajar sarjana perubatan sains Uitm Sg Buloh ada menganjurkan 1 colloquium yang bertempat di Hotel Carlton Shah Alam. Program selama sehari setengah tu berjalan lancar. aku selaku bendahari bertugas memastikan bayaran dari peserta diselesaikan sebelum menghadirkan diri ke seminar ini.

Betapa seronok kerana seminar yang dianjurkan kali 1 ni mendapat sambutan dari org luar malah ada juga peserta dari luar negara yang turut serta. sebagai committe dalam colloquium ni banyak memberi aku pengalaman untuk berkomunikasi dengan org dan bekerjasama dengan org. pengalaman yang sangat berharga. dan inilah kali 1 aku membentangkan poster aku sebagai pelajar sarjana. walaupun poster aku tidak terpilih dalam rapid fire iaitu 10 poster terbaik, tetapi pengalaman mengajar kita kan?InsyaAllah seminar-seminar lain, aku akan buat yang terbaik..

Busana dinner AIPC 2011
Kesimpulan yang boleh dibuat, walaupun seminar yang kami anjurkan ini ada juga cacat celanya, tp Alhamdulillah majlis berjalan lancar.Alhamdulillah. syukur ke hadrat Ilahi..=). Dan terima kasih diucapkan kepada peserta dari segenap Universiti yang turut serta utk colloquium ini dan juga tahniah diucapkan kepada pemenang bagi poster dan juga oral presentation. jumpa lagi di AIPC tahun hadapan.Peace yaw~



 

4 omelan yang prihatin on "1st Annual IMMB Postgraduate Colloquium~!"

Unknown on December 23, 2011 at 3:19 PM said... [Reply]

buat master under fakulti medic dkt uitm ek? hari tu dpt email gak utk interview postgraduate tapi tak pergi...ngeee~

Atin on December 23, 2011 at 4:24 PM said... [Reply]

@ miss jue
haah jue..xpelah awk xminat kot ek...sy dah sem 3 dah..xsbr nk abes ni..

نورالعتيقة محمود on May 11, 2012 at 12:10 AM said... [Reply]

Salam, he2 terbaca pulak post pasal ni..sbb sdg search pGrad uitm immb.. dlu sy praktikal 2 bulan je di immb (sg buloh).
Awk dah grad ke blom? ambil kos apa kt immb?

Skrg sy biomed final yr. sgt memerlukan info.. Teringin nak apply master uitm (kalu boleh nak mixed-mode).. n dekat dgn rumah..
*kalu bleh reply sini ya (thiqah16789@gmail.com).thanks!

نورالعتيقة محمود on May 11, 2012 at 12:13 AM said... [Reply]

dlu juz 2 bln praktikal kt immb sg buloh. skrg awk ambil kos ape ye? :) sy sdg mencari2 info master di utim.
*Reply kat sini (thiqah16789@gmail.com)ya. thanks!

Related Posts with Thumbnails
 

ღcoretan kisah hidupkuღ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal